ביתר עלית • נעצרו ערבים שהציתו צמיגים בגדר המערכת

בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עלית • נעצרו ערבים שהציתו צמיגים בגדר המערכת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפעילות מודיעין של משטרת מרחב חברון נעצרו על ידי צה"ל שני פלסטינים בני 17 תושבי נחאלין בגין הצתת צמיגים בגדר המערכת בביתר עלית השניים הובאו לחקירות בנקודת המשטרה עציון שם נחקרו.

אחד החשודים הכחיש את האשמות שנגדו והחשוד השני הודה שהצית צמיגים בגדר המערכת בביתר עלית סמוך לנחאלין ובהצתה בגבעות גבעה, כמו כן הודה ביידוי אבנים לעבר כוחות הביטחון סמוך לנחאלין והפליל את החשוד השני בהצתה ויידוי אבנים והפליל עוד מספר מעורבים בהצתות צמיגים בסיום נכלאו להמשך טיפול חקירות.

יצוין, כי תושבי העיר החרדית ביתר סובלים בתקופה האחרונה מפריצות לבתיהם על ידי השכנים הערבים, וראש העיר מאיר רובינשטיין הנחנה לפני חודשים את הגורמים המקצועיים לבדוק עלויות הקמת גדר ביטחון חשמלית לעיר, ומציאת מקורות תקציביים לכך, ממשלתיים או פילנתרופים, זאת על רקע העובדה כי הצבא אינו מממן הקמת גדר שכזו.

בעירייה מציינו בעבר כי רמת הביטחון בביתר גבוהה בהרבה מהמקובל, ואירועי פריצה וגניבות רכבים נחשבים חריגים, זאת עקב היותה של העיר מוקפת גדר ומעובה במערך אבטחה מתקדם כולל מצלמות היקפיות. למרות זאת, נחושה העירייה למנוע גם מקרים בודדים, המסכנים את ביטחונם של תושבי העיר.



0 תגובות